וילונות רומי / וילון רומאי - מאפשרים גמישות עיצובית

וילונות רומי / וילון רומאי

מאפשרים גמישות עיצובית

וילון רומאי החל את דרכו אי שם לפני בערך 2000 שנה. בניגוד לוילון הונציאני שמקורו בפרס, וילון רומאי אכן מגיע מרומא. בתחילה שימש הוילון כמעין מגן מפני אבנים ואבק, שהיו חלק מעבודות העפר הנרחבות שביצעו הרומאים. אך בהמשך הפך לפריט עיצובי בבית הרומאי.
הוילון הרומאי של היום הוא בעל מנגנון דומה לוילון שהיה מותקן בבית הרומאי, אך כאן בערך מסתיים הדמיון. הוילון של היום מיוצר בטכנולוגיות חדשניות, המאפשרות שימוש בחומרים עמידים וחזקים. כמו כן נעשה שימוש בחומרים המאפשרים גמישות עיצובית.

קרא עוד

הרעיון במנגנון הרומאי הוא שבמשיכת חוט קלה יחסית, הוילון מתקפל כמעין מניפה, מה שמקנה לוילון מראה קלאסי ומבליט אותו אל מול האלמטים האחרים בחדר.
התאם את הוילון הרומאי לפרטים הקיימים בחדר
הוספת הוילון הרומאי צריכה להיות השלב הסופי בעיצוב החדר. ודא שסיימת לעצב ולסדר את הפריטים האחרים בחדר, ורק אז גש אל מלאכת בחירת הוילון. הסיבה לכך נעוצה בעובדה, שוילון רומאי הוא בעל נוכחות בולטת לעומת וילונות מסוגים אחרים, ולכן יש לודא שהוא מתאים לפריטים האחרים בחדר בחינת הצבע והסגנון.
 
וילון רומאי הוא בחירה נהדרת  במידה שאתם מחפשים וילון עם "נוכחות". בדקו והשוו היטב ותוכלו ליהנות מוילון שישרה אוירה מיוחדת בחדרכם.
מבחר בדים צבעוניים ובדי פשתן מאפשרים לוילון הרומאי ליצור אוירה חמימה ואינטימית בבית.
וילונות רומאים מעוצבים במגוון סוגי תפירה: קלאסיים, חפים חיצוניים ופנימיים, תפירה רכה ואוסטרית.
וילונות אלו ניתן לתפעל על ידי שלושה מנגנוני הפעלה: מנגנון חשמלי, שרשרת ומיתר.

 

ניתן לקבל אותם בהפעלה חשמלית על ידי מתג או שלט ובך ניתנים לחיבור לבית חכם.




לקבלת הצעה מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם